joi, 12 mai 2016

Cele mai bune implanturi dentare din bucuresti

Totul despre a fi batran

Bătrânețea nu este ceva simplu, din contră mereu te lovești de diverse probleme. În urmă cu câțiva ani dinții au început să îmi cadă, mai întâi unul, apoi al doilea. Nu puteam sta așa pentru că riscam să nu mai pot mânca nimic, mereu mă simțeam incomod din cauza lipsei acestora. Soția mi-a tot zis să mă duc la un doctor stomatolog. Dar cu tot ceea ce vezi la televizor despre cabinete care nu sunt în regulă, persoane care vin cu o durere de măsea și pleacă cu nu știu ce virus, nu aveam curaj. Într-o zi însă mi-a spus că mergem să îl luăm pe cel mic de la dentist, în schimb când am ajuns acolo am constatat că eu eram cel vizat. Nu mai puteam fugi și în plus mă obișnuisem deja cu acel cabinet frumos decorat. Soția mi-a zis că ei fac cele mai bune implanturi dentare din bucuresti, așa că am decis să le acord o șansă.
IMG_9535

Cabinet Stomatologic care se ocupa cu cele mai bune implanturi dentare din bucuresti

Prima vizită nu a fost atât de rea pe cât mă așteptam, tot cabinetul era curat se vedea că respectă toate regulile sanitare și mai mult decât atât doctorul s-a ocupat foarte bine de mine. Mi-a explicat în ce constă de fapt implantul dentar, nu eram foarte sigur ce pași trebuie efectuați și cum aș putea să păstrez implantul mai mult timp.
Totul de la el am aflat că în timpul lucrărilor dinții vecini nu vor fi afectați, nu se va sacrifica integritatea lor. Mai mult decât atât la sfârșitul acestor lucrări nu se va observa diferența între implantul dentar și dinții naturali. Citisem pe un site că există posibilitatea ca aceste implanturi să nu reziste, ziceau ceva de un cabinet la care rata de succes era una foarte mică, așa că am decis să întreb și de acest lucru. Doctorul mi-a spus că rata de succes este de 98-100% un procentaj destul de mare, care mi-a arătat încă o dată că ei se ocupă cu cele mai bune implanturi dentare din bucuresti.
IMG_9577
Dinții sunt cei mai importanți, fără ei nu te vei mai butea bucura de mâncare, vei avea probleme cu zâmbitul și chiar te vei simți foarte incomod. Un implant dentar la Clinica Stomatologică Dr Serban reprezintă un favor pe care ți-l poți face cu ușurință. Poți fi sigur că la sfârșit vei fi cea mai fericită persoană, iar lucrurile vor reveni și ele pe făgașul normal. Pentru mai multe informații vă invit să vizitați site-ul lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu